Kundsupport
Hur handlar jag hos er?
När du vill handla hos oss behöver du skapa ett konto. Det gör du här: workersupply.se/registrera
Jag har redan ett konto men det verkar inte fungera?
I och med att vi lanserat en helt ny plattform så behöver gamla kunder, som redan registrerat sig, skapa ett nytt konto. Vi beklagar detta men kundens integritet och trygghet är viktigt för oss. Därför har vi valt att du som kund behöver generera ett nytt lösenord. Detta kan du sedan uppdatera/byta. Om du behöver hjälp med ditt konto är du välkommen att kontakta oss via e-post.

info@workersupply.se
Hur går betalningen till?
Vi använder främst Klarna som är ett av Sveriges största betallösningsföretag. Som företagskund kan du även välja att få dina köp fakturerade.
Vilka leveransalternativ använder ni?
Vi skickar dina paket med Schenker, DHL eller PostNord.
Jag vill byta till annan storlek eller reklamera en vara, hur gör jag?
Logga in med samma e-postadress som när du gjorde ditt köp. Det gör du genom att klicka på gubben längst upp till höger på sidan. Saknar du lösenord så klickar du på logga in och sedan ”glömt lösenord”. Du får då en återställningslänk till angiven e-postadress.
I inloggat läge kan du se dina order, dina fakturor och kvitton samt dina returer. I den sistnämnda kan du välja “order” och vilken vara som önskas returneras. Om det är något som trilskas så kontakta oss så lägger vi in returen eller reklamationen manuellt.

Du kontaktar oss bäst genom e-post:
info@workersupply.se
Våra köpvillkor finns här: workersupply.se/köpvillkor
Går det att få en kopia på ett kvitto eller faktura?
Ja, i inloggat läge kan du som kund se dina order, fakturor och kvitton samt hantera returer.
Hur väljer ni leverantörer?
Vi ställer höga krav och använder oss av stora, erkända partners för att säkerställa kvalitén. Att göra affärer med oss skall kännas tryggt för dig som kund. Vi vill göra allt för att dina affärer med oss skall bli så bra som möjligt.
Här kan du se vilka varumärken vi säljer:
workersupply.se/varumärken
Om jag inte är nöjd med mitt köp, hur gör jag då?
Om något mot all förmodan skulle bli fel så kan du enkelt nå oss på telefon eller e-post. Vi vill ha 100% nöjda kunder och jobbar så snabbt det går för att lösa de problem som kan uppstå.
Här hittar ni våra kontaktuppgifter:
workersupply.se/kontakt/